Bezorgen of afhalen
Bezorgen of afhalen
Wij bezorgen onze sierlijsten door heel Nederland en Belgie!
Uw bestelling zal binnen een werkdag verstuurd worden. Voor het bezorgen van de paketten maken we gebruik van de pakketdienst GLS. Houdt er aub rekening mee dat de pakketdienst een tot twee dagen nodig heeft om het pakket te bezorgen. Als de levering om welke reden dan ook niet gehaald kan worden nemen we uiteraard contact met u op. Indien er grote spoed is neem dan even contact met ons op, wij zullen er alles aan doen om u te helpen.
Als uw bestelling binnen enkele dagen niet binnen is bel ons dan gerust even op. Het pakketje kan verkeerd bezorgd zijn of we hebben per ongeluk een fout gemaakt. Vertel het ons en we lossen het probleem op!
Voor bestellingen van sierlijsten boven de € 150 worden er geen verzendkosten berekend.
Onder de € 150 berekenen we € 15 verzendkosten.
Bezorging
Alle bestellingen worden uitgeleverd door GLS.
Het transport van de goederen geschiedt steeds voor rekening en risico van de afnemer. Wij zorgen ervoor dat de producten netjes en veilig verpakt worden en leveren ze af bij het GLS depot. Wij zijn niet aansprakelijk voor schade, vertraging, vermist raken of diefstal van de goederen tijdens de verzendprocedure.
- Uw pakket wordt aangetekend verzonden.
- Uw pakket is tot maximaal € 500,-- verzekerd (met een eigen risico van € 50,- per pakket).
GLS bezorgt 5 (werk)dagen per week. Mocht u onverhoop niet thuis zijn als GLS een pakket probeert af te leveren, dan krijgt u van GLS een zgn. "niet thuis bericht" in de brievenbus.
Er zijn dan 3 mogelijkheden:
1) U ontvangt een bericht waarop staat aangegeven waar uw bestelling wel is afgeleverd (bijv. bij de buren)
2) Het kan ook voorkomen dat u een "niet thuis bericht" ontvangt waarop staat aangegeven dat u zelf contact kunt opnemen met de GLS om een nieuwe bezorgdatum af te spreken. U kunt dan bellen met 0900-1116660 of via www.gls-nietthuis.nl
3) De GLS heeft uw bestelling opgeslagen in het dichtsbijzijnde depot of pakketshop waar u uw bestelling kunt ophalen. U kunt dan bellen met 0900-1116660.
Het is wel van belang dat u vlot reageert op dit bericht door contact op te nemen met de GLS. Pakketten waarop na ca. 1 week nog niet is gereageerd, worden standaard retour gezonden, alle kosten die dit met zich meebrengt zullen uiteraard op u verhaald worden.